İade İadesi

İADE POLİTİKASİ

Politikamız sürer 8 günler . Satın alma işleminizden bu yana 8 gün geçtiyse, maalesef size geri ödeme veya takas teklif edemiyoruz..

İade almaya uygun olmak için öğenizin kullanılmamış ve aldığınız koşulla. Ayrıca olmalı orijinal ambalajında.

Öğeleri yalnızca hasar görmüşseniz değiştiririz. Aynı ürünle değiştirmeniz gerekiyorsa, lütfen paketi aldığınızda hemen bizimle iletişime geçin.Alef'in şu tarihlerdeki değişimleri veya para iadelerini Kullanılmış ya da(alef çıkartması etiketi kaldırılan ürünler .

Özel siparişler sadece İstanbul'daki amiral mağazamızda değiştirilebilir.

Öğe bir hediye satın aldığınızda ve doğrudan size gönderildiğinde, bir hediye kredisi dönüşünüzün değeri için. İade edilen ürün alındığında size bir hediye sertifikası gönderilecektir.

Ürün satın alındığında hediye olarak işaretlenmemişse veya hediyeyi veren kişi, daha sonra size vermek üzere siparişi kendisine göndermişse, hediyeyi veren kişiye geri ödeme yapacağız ve iade işleminizi öğrenecektir..

İade edilemeyen ürünler:

  • Alef etiket etiketi kaldırılan ürünler iade edilemez.
  • Özel siparişler; sadece İstanbul'daki amiral mağazamızda değiştirilebilir, maalesef özel siparişleriade edilemez.
  • Satış öğeleri ; sadece normal fiyatlı ürünler iade edilebilir, maalesef indirimli ürünler iade edilemez.
  • Hediye Kartları iade edilemez.

Öğenizi güvenli bir şekilde bize iade etmek için lütfen aşağıdaki yönergeleri kullanın:

  1. Lütfen bizi bilgilendirin telefon 90212241 35 58 veya e-mail customer@alef.com.trtr  Öğenizi iade etmek istediğinizi ve size DHL iade etiketleri vereceğimizi.
  2. Tüm öğeler, tüm orijinal içerikleri ile birlikte orijinal ambalajında gönderilmeli ve dikkatlice DHL poşetine, yanında bir satış makbuzu ve bantla kapatılmıştır.
  3. Ürününüzü şu adrese gönderin: Alef - Hacı Emin Efendi Sokak 4 / A Teşvikiye İstanbul, 34365 Türkiye
  4. Ya da dönüşünüzü İstanbul'daki amiral mağazamıza götürebilirsiniz.

İade Nakliye

Öğenizi iade etmek için kendi nakliye masraflarınızı ödemekle sorumlu olacaksınız. Kargo ücreti iade edilmez. 
Nerede yaşadığınıza bağlı olarak, değiştirdiğiniz ürününüzün size ulaşması için geçen süre değişebilir.
75'in üzerinde bir ürün gönderiyorsanız, izlenebilir bir nakliye hizmeti kullanmayı veya nakliye sigortası satın almayı düşünmelisiniz. İade ettiğiniz ürünü alacağımızı garanti etmiyoruz.m.

Varsa geri ödemelere)
İadeniz alındıktan ve incelendikten sonra, iade edilen ürününüzü aldığımızı size bildirmek için size bir e-posta göndereceğiz. Ayrıca geri ödemenizin onaylandığını veya reddedildiğini de size bildireceğiz.
Onaylanırsanız, geri ödemeniz işleme alınacak ve kredi kartınıza veya orijinal ödeme yönteminize belirli bir süre içinde otomatik olarak bir kredi uygulanacaktır.

Varsa geç veya eksik geri ödemelere)
Henüz bir geri ödeme almadıysanız, önce banka hesabınızı tekrar kontrol edin..
Ardından kredi kartı şirketinizle iletişime geçin, geri ödemenizin resmi olarak yayınlanması biraz zaman alabilir.
Ardından, bankanızla iletişime geçin. Bir geri ödeme gönderilmeden önce genellikle işlem süresi vardır.
Tüm bunları yaptıysanız ve hala geri ödemenizi almadıysanız, lütfen Müşteri Hizmetleri ile telefonla iletişime geçin. +90212241 35 5858 veya e-posta customer@alef.com.tr

**Başka sorularınız varsa, lütfen Müşteri Hizmetleri ile telefonla iletişime geçin. +90212241 35 5858 veya e-posta customer@alef.com.tr