Delivery & Returns

Teslimat ve İade Politikası


(Eng.0) Most items in our stock ship within one to three business days, but will vary depending on item availability and/or production time, if applicable. If we are out of stock on an item that you’ve ordered, it takes 3-15 business days from the time you receive a shipping confirmation email and you will be notified by a Alef representative.

(Tur.0) Stoğumuzda bulunan çoğu ürün bir ila üç iş günü içinde kargoya verilir, ancak bu durum ürünün stok durumuna ve/veya varsa üretim süresine bağlı olarak değişiklik gösterir. Sipariş ettiğiniz bir ürünün stoklarımızda kalmaması durumunda, gönderim onayı e-postasını aldığınız andan itibaren 3-15 iş günü sürer ve bu konuda Alef müşteri temsilcisi tarafından bilgilendirileceksiniz.

 

(Eng.) 1 - Our policy lasts 8 days. If 8 days have gone by since your purchase, unfortunately, we can’t offer you a refund or exchange.

(Tur.) 1 - İade politikamız 8 gün sürer. Satın alma işleminizin üzerinden 8 gün geçtiyse maalesef size geri ödeme veya değişim sunamıyoruz.

(Eng.) 2 - To be eligible for a return, your item must be unused and tagged and in the same condition that you received it. It must also be in the original packaging.

(Tur.) 2 - İadeye hak kazanabilmek için, ürününüzün kullanılmamış ve satın aldığınızla aynı durumda olması gerekir. Ürün ayrıca orijinal ambalajında, etiketli olmalıdır.

 

(Eng.) 3 - We only replace items if you received already damaged. If you need to exchange it for the same item, please contact us immediately when you receive the package. Kindly note that Alef does NOT accept exchanges or refunds on used or the (alef sticker) tag-removed products.

(Tur.) 3 - Ürünleri yalnızca hasar görmüşse değiştiririz. Aynı ürünle değiştirmeniz gerekiyorsa, paketi aldığınızda lütfen hemen bizimle iletişime geçin. Alef'in kullanılmış veya (alef çıkartması) etiketi çıkarılmış ürünlerde değişim veya para iadesi kabul etmediğini lütfen unutmayın.

 

(Eng.) 4 - Custom orders may be exchanged only in our flagship store in Istanbul.

(Tur.) 4 - Özel siparişler sadece İstanbul ana ofisimizde değiştirilebilir.

 

(Eng.) 5 - If the item was marked as a gift when purchased and shipped directly to you, you’ll receive a gift credit for the value of your return. Once the returned item is received, a gift certificate will be mailed to you.

If the item wasn’t marked as a gift when purchased, or the gift giver had the order shipped to themselves to give to you later, we will send a refund to the gift giver and she/he will find out about your return.

(Tur.) 5 - Ürün satın alındığında ve doğrudan size gönderildiğinde hediye olarak işaretlenmişse, iadenizin değeri kadar bir hediye kredisi alırsınız. İade edilen ürün tarafımıza ulaşğında, size bir hediye sertifikası gönderilecektir.

Ürün satın alındığında hediye olarak işaretlenmemişse veya hediyeyi veren, size daha sonra vermek üzere siparişi kendisine göndermişse, hediyeyi veren kişiye bir geri ödeme göndereceğiz ve yalnızca o, iadenizi öğrenecektir.

 

(Eng.) 6 - Non-returnable items are:

  • Alef sticker tag-removed products cannot be refunded.
  • Custom orders; unfortunately, custom orders cannot be refunded.
  • Sale items; only regular priced items may be refunded, unfortunately, sale items cannot be refunded.
  • Gift cards cannot be refunded.

(Tur.) 6 - İade edilmeyen ürünler şunlardır:

  • Alef etiketi çıkarılmış ürünlerde iade yapılmamaktadır.
  • Özel siparişler; iade edilemez.
  • İndirimli ürünler; sadece normal fiyatlı ürünler iade edilebilir, ne yazık ki indirimli ürünler iade edilemez.
  • Hediye kartları iade edilemez.

 

(Eng.) 7 - In order to safely return your item to us please use the following guidelines:

  1. Please notify us by phone +90 (212) 241 35 58 or e-mail customer@alef.com.tr that you would like to return your item and we will issue you DHL return labels.

  2. All items must be sent in original packaging with all its original contents and must be delicately placed in the DHL pouch, accompanied by a sales receipt and sealed closed by tape.

  3. Send your product to Vişnezade Mahallesi, Süleyman Seba Caddesi 79/1 Beşiktaş, İstanbul - Türkiye

  4. Or You may take your return to our flagship store in Istanbul.

(Tur.) 7 - Ürününüzü bize güvenli bir şekilde iade etmek için lütfen aşağıdaki adımları takip edin:

  1. Ürününüzü iade etmek istediğinizi lütfen +90 (212) 241 35 58 numaralı telefondan veya customer@alef.com.tr e-posta adresinden bize bildirin, size DHL iade etiketleri vereceğiz.

  2. Tüm ürünler, tüm orijinal içeriği ile birlikte orijinal ambalajında gönderilmeli ve bir satış makbuzu ile birlikte DHL poşetine özenle yerleştirilmeli ve bantla kapatılarak kapatılmalıdır.

  3. Ürününüzü Alef adresine gönderin – Vişnezade Mahallesi, Süleyman Seba Caddesi 79/1 Beşiktaş, İstanbul - Türkiye

  4. Veya iadenizi İstanbul ana ofisimize elden de teslim edebilirsiniz.

 

(Eng.) 8 - Return Shipping

You will be responsible for paying for your own shipping costs for returning your item. Shipping costs are non-refundable.

Depending on where you live, the time it may take for your exchanged product to reach you, may vary.

If you are shipping an item over $25, you should consider using a trackable shipping service or purchasing shipping insurance. We don’t guarantee that we will receive your returned item.

(Tur.) 8 - İade Nakliyesi

Öğenizi iade etmek için kendi nakliye masraflarınızı ödemekle sorumlu olacaksınız. Nakliye masrafları iade edilmez.

Yaşadığınız yere göre değişim yaptığınız ürünün size ulaşma süresi değişiklik gösterebilir.

25$ üzerinde bir ürün gönderiyorsanız, izlenebilir bir nakliye hizmeti kullanmayı veya nakliye sigortası satın almayı düşünmelisiniz. İade ettiğiniz ürünü alacağımızı garanti etmiyoruz.

 

(Eng.) 9 - Refunds (if applicable)

Once your return is received and inspected, we will send you an email to notify you that we have received your returned item. We will also notify you of the approval or rejection of your refund.
If you are approved, then your refund will be processed, and a credit will automatically be applied to your credit card or original method of payment, within a certain amount of days.

(Tur.) 9 - Geri ödemeler (varsa)

İadeniz alındıktan ve incelendikten sonra, iade edilen ürününüzü aldığımızı bildirmek için size bir e-posta göndereceğiz. Ayrıca, geri ödemenizin onaylandığını veya reddedildiğini size bildireceğiz.
Onaylanmanız durumunda iade i
şleminiz gerçekleştirilecek ve belirli bir gün içerisinde kredi kartınıza veya orijinal ödeme yönteminize otomatik olarak bir kredi uygulanacaktır.

 

(Eng.) 10 - Late or missing refunds (if applicable)

  • If you haven’t received a refund yet, first check your bank account again.

  • Then contact your credit card company, it may take some time before your refund is officially posted.

  • Next, contact your bank. There is often some processing time before a refund is posted.

  • If you’ve done all of this and you still have not received your refund yet, please contact our Customer Service by phone +90 (212) 241 35 58 or e-mail customer@alef.com.tr

**If you have any other questions, please contact our Customer Service by phone +90 (212) 241 35 58 or e-mail customer@alef.com.tr

 

(Tur.) 10 - Geç veya eksik geri ödemeler (varsa)

  • Henüz bir geri ödeme almadıysanız, önce banka hesabınızı tekrar kontrol edin.

  • Ardından kredi kartı şirketinizle iletişime geçin, geri ödemenizin resmi olarak yayınlanması biraz zaman alabilir.

  • Ardından, bankanızla iletişime geçin. Geri ödeme yapılmadan önce genellikle bir işlem süresi vardır.

  • Tüm bunları yaptıysanız ve hala geri ödemenizi almadıysanız, lütfen +90 (212) 241 35 58 numaralı telefondan veya customer@alef.com.tr e-posta adresinden Müşteri Hizmetlerimizle iletişime geçin. 

**Başka sorularınız varsa lütfen +90 (212) 241 35 58 numaralı telefondan veya customer@alef.com.tr e-posta adresinden Müşteri Hizmetlerimizle iletişime geçin.